گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی در زمینه ترجمه و دوبلاژ به همکاری شما نیاز دارد.
گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی در زمینه ترجمه و دوبلاژ به همکاری شما نیاز دارد.

دوبله های Elsa2013

دوبله من از السا قسمتی از let it go  


دوبله من از آنا  






نظر میخواااااااااااااااااااااااااااام 

نظرات 5 + ارسال نظر
jaiana frost شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 15:26

عالی بود به وب منم سر بزن www.jalasa.blogsky

Alice جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 15:26 http://doshizeh.blogsky.com

عالیییییییییییییی به وب من هم سر بزن خوشحال می شم مرسیییییییی

ممنون / حتما

jaiana frost جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 13:02

عالی بود

ممنون

السا عضو ملکه یخی چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 01:08

عاقا عاقا دیگه به من نگی مهساا من ارسطو هستن

خخخخخخخ باشه

السا عضو ملکه یخی شنبه 20 تیر 1394 ساعت 19:25

عالییییییییی بود آفریننننن

مرسی مهسا جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد