گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی در زمینه ترجمه و دوبلاژ به همکاری شما نیاز دارد.
گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی در زمینه ترجمه و دوبلاژ به همکاری شما نیاز دارد.

یه عکس جلسایی خوشمل ...



من خودم جلسایی نیستم ولی این یکی خوشمله ...

نظرات 5 + ارسال نظر
jaiana frost جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 13:04

جلیسا این رو جنیفر فراست نوشته پاینشم نوشته من اصلا جلسایی نیستم موندم اگه جلسایی نیس چرا اخر اسمش فراست گذاشته

جنیفر خواهر جک فراسته ولی جلسایی نیست گلم

السا عضو ملکه یخی چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 01:09

^_^

merida جمعه 19 تیر 1394 ساعت 22:20

تو جلسایی نیستی؟

من ؟؟؟چرا من جلسایی کاملممم

السا عضو ملکه یخی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 00:43

خیلییی این عکسه قشنگه:):):):)

موافق ام ....

شقایق Elsa2013 چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 03:38 http://elsa2013.blogsky.com

این عکس خیلی نازه

موافق ام .... ممنون که نظر میدی گلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد