گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی در زمینه ترجمه و دوبلاژ به همکاری شما نیاز دارد.
گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی در زمینه ترجمه و دوبلاژ به همکاری شما نیاز دارد.

السا x -men میشود!!!!!

  wow!!!! خوشگله نه؟


نظرات 6 + ارسال نظر
Mahsa دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 18:08 http://aparat.com/mahsa.g

چه باحاله
و چه خشن

اره پر ابهته

السا عضو ملکه یخی چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 01:10

هر موقع دلت بخواد؟ من که میدونم تو هیچ موقع دلت نمیخواد خخخخخخخ

خخخخ راس میگی خخ

roz شنبه 6 تیر 1394 ساعت 23:51

گفتی اسمت جلیساست؟
میخواستم بگم که خیلی اشغال و عوضی هستی که همه چی را از وبلاگ من کپی میکنی اینو بدان که هیچ وقت نمی بخشمت چون من این هارا به زحمت با کیفیت پیدا کرده بودم...گمشو دختره عوضی....راستی من یکی از دوستای اپاراتت هستم اما بهت زیاد پیغام نمیدم چون میدونم که چه اشغالی هستی فقط برای اینکه دلت را نشکونده باشم در اپارات دنبالت میکنم اینو بدان...بازم میگم که خیلی گوهی...راستی اگه جوابم را ندی کانالت تو اپارات هک میشه...راستی برای اینکه منو بیشتر بشناسی بهت یک راهنمایی میکنم من همون کسی هستم که بهت گفته بودم برام تقدیمی درست کن و به اون پرنسس ملیکا هم بگو که با کانالش خدافظی کنه چون میخوام فردا کانالش را هک کنم...فعلا خدافظ

خانوم من جلیسا نیستم .اگر میخواهی با جلیسا صحبت کنی باید زیر پست خودش نظر بدی.

السا عضو ملکه یخی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 00:42

چرا لغو کردی؟؟؟ ولی من هنوز دنبالت میکنم

حرف زدم عمل کردم.گفته بودم دارم میرم.ولی هروقت بخوام میتونم برگردم.

Im Jenifer Frost چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 01:28

وری گود ..... دوبله هاتم لینک کن تو وبلاگ

مرc باشه

السا عضو ملکه یخی چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 00:10

وایییی چقد خفنههههه

ارههههههه راستی منم Elsa2013 کانالمو تو اپارات لغو کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد