گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی در زمینه ترجمه و دوبلاژ به همکاری شما نیاز دارد.
گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی

گروه بزرگ دوبلاژ ملکه یخی در زمینه ترجمه و دوبلاژ به همکاری شما نیاز دارد.

بیوگرافی مولان

شخصیت:مستقل ،دست و پا چلفتی،شجاع،صریح و باهوش،شوخ و ماجراجو،خلاق،سرسخت و لجوج

ظاهر:لاغر،موهای سیاه و بلند،چشم قهوه ای تیره

صدا پیشه:ming-na wen 

تکه کلام:وظیفه من نسبت به قلبمه.

سن:16سال

  • مولان هشتمین پرنسس دیزنی است
  • او تنها پرنسس اسیای شرقی است
  • او اولین پرنسسی است که موهای خود را کوتاه کرده
  • اولین پرنسسی است که شخصیت منفی داستان را کشته است
  • مولان خیلی به موهاش دست میزنه چون صدا پیشه او نیز خیلی به موهایش دست میزند
  • مولان به معنای گل منگولیا میباشد
  • مولان چپ دسته!!!!!
  • داستان مولان بر اساس یک افسانه قدیمی است.
خب کدوما رو نمیدونستین? من از نظر شباهت اول به مریدا و بعد به مولان شبیه هستم نفر سوم الساست منتظر باشید. نظر ندین نمیزارما والااااا

نظرات 6 + ارسال نظر
شقایق Elsa2013 جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 21:47 http://elsa2013.blogsky.com

من برگشتم اپار تو هم باید برگردی

من نمیتونم برگردم شرمنده

Im Jenifer Frost چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 01:44

من که تازه به شخصیتش پی بردم

تازه یه چیزی هم یادم رفت بنویسم خخخخخخ خوشحالم استفاده کردی

شقایق Elsa2013 یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 22:53

:) امشب میزاری السا رو یا بعدن؟

الان گذاشتم

شقایق Elsa2013 یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 22:41

;) اسم خودت چیه؟

یاسمین جلیساست منم هستی خخخخخ

[ بدون نام ] یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 22:40

;) اسم خودت چیه؟

یاسمین

شقایق Elsa2013 یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 22:36

خیلی به مولان دقت نکرده بودمممم ایول♥

مرسی گلم نمیدونستم اسمت شقایقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد